De puzzel kan gelegd worden.

17 april 2013 - Beringen, België

Aller eerst welkom op onze blog.
Zoals  je wel weet vertrekken wij binnen kort naar "Afrika" meer bepaald Uganda om er te gaan wonen en werken.

Sinds enkele weken hebben wij een project gevonden waarmee  we gdurende 9 maanden gaan samen werken in Uganda.

Na onze reis in Togo hebben wij beslist dat wij ooit nog eens terug naar Afrika zouden gaan. Dat "ooit" plots zo snel daar zou zijn had ik toen niet durven hopen.
Oktober 2013. Dé datum die sinds kort ons leven een beetje stuurt. Omdat er veel mensen benieuwd zijn naar onze plannen en hopelijk ook onze verhalen eens we daar zitten hebben we deze blog aan gemaakt.

Hier onder  kun je een zeer beknopte uitleg over het project lezen. Maar verhalen en avonturen  kun je hier terug vinden eens wij effectief in uganda wonen.

Het project waarbij we meegaan noemt home sweet home uganda.Home sweet home uganda omvat een weeshuis en een dagcentrum.
We gaan mee draaien in de werking van het weeshuisje en de ddagopvang.           In het weeshuis vangen ze kinderen op met en zonder handicap. Momenteel leven er een 15 tal kinderen in het weeshuis.
In de dagopvang komen er elke ochtend een aantal kinderen naar het dagcentrum. De kinderen komen uit de nabij gelegen dorpen. ( Nabij betekent  in uganda 1 tot 2 uur wandelen.

Over een goeie 5 maanden vertrekken we. Wij kijken er alvast enorm naar uit en hopen dat jullie mee kunnen genieten van ons avontuur en de energie die het ons geeft.

Lieve groetjes Leen en Frank

www.homesweethomeuganda.nl